myspys!

Har precis kommit hem från en väldigt mysig kväll med elli! Vi möttes på ica, hon handlade lite saker och sen begav vi oss hem till henne. Det var menat att det skulle bli en liten kvällsprommis, en film eller något annat, men det slutade med en varsin kopp te och tjejsnack fram till tolvslaget! Så mysigt och helt underbart :) Vi har gått igenom allt från första dagarna i ettan, till vad som kommer hända på nyår, över 3 år på en och samma kväll med andra ord ;) Samt en hel del som hänt därimellan!
Oh jag blir bara så glad och nostaligisk varje gång vi har sådana här kvällar, och minns tillbaka till våra somrar vi har haft tillsammans, alla våra löften vi gav, och som vi verkligen sett till och hålla. Och ja, är det något löfte jag givit och som jag verkligen velat hålla, så är det det vi gav varandra<3

Nu måste jag sova, ska vara på verkstan hos pappa om 6h och 35min, och jag är redan trött. Usch usch, men vad gör man inte som världens snällaste dotter? Ska jobba hos honom 07.00-13.00, därefter snabbt hem och duscha och hämta väska, och därefter - Kryssning!! Med världens bästa tjejer, kan det bli bättre?! ;)<3

ps. får se hur mycket jag hinner blogga, det löser sig alltid!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer