Ny lista

Sitter hemma, har inte sådär superroligt medan släktmiddagen pågår för fullt. Lillkusinen kikar på Madagaskar och jag roar mig med söka lite jobb och störa älsklingen. Men nu hittade jag en liten lista som jag tänkte fylla i :)

Hur lång är du? 163.5 cm
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, ringa om det är mycket, sms om det är till flera.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, och har varit det sedan julen 96
När såg du senast din mamma? Några minuter sen när hon bar omkring på en ostbricka
När vaknade du i dag? Jadu, blev väckt ett antal gr under natten av älsklingen :) 

Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag sedan länge utbildad sexolog och skriver på min andra bok samt lanserar min tv-show.

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär men vill ha en bärbar av Tomten!

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor så ofta jag får för älsklingen :)
Är du social? Absolut, ibland lite för social tror jag
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys Phishfood

Tycker du om kaffe? Jadå, lite för mycket
Vad dricker du till frukost? Juice med mycket vitaminer i
Är du en beroendemänniska? Är choklad beroendeframkallande?

Har du någonsin åkt ambulans? Ja, i somras.
Äger du dyrbara smycken? Ja, flera fina släktgods :)
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina gardiner och sängöverkast

Flirtar du mycket? Nepp, jag har älsklingen<3

Kan du byta olja på bilen? Jag tror det :)

Läser du dagstidningen? Expressen och DN ibland
Prenumerera du på någon veckotidning? Veckorevyb, Hennes, Solo och Damernas värld

Dansar du i bilen? Mjaa, kanske lite med Sanna?!

Gillar du att utnyttja folk? Ja, dom som förtjänar det har jag inte problem med att utnyttja.

Ser du ofta på TV? Just nu endast Top Model :)

Leker du fortfarande med Barbie? Nej och har aldrig gjort, har aldrig förstått grejen.
Har du jobbat på en kondomfabrik? Nej, men det skulle jag verkligen vilja!

Favoritgodis? Choklad och surt!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Utan tvekan<3
Det här är jag bra på? Glädja andra och planera upp saker! Sprida kärlek :)
Vad gör du om du får hicka? Hickar och stör min omgivning

Använder du huvtröjor? Ja, helst älsklingens gamla avlagda<3
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom vägrade ta Mormor (Daga) och Farmors(Svea) namn, så då blev det Carolina!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer