nytt hår!

Håret är färgat och klippt, Natti visade upp hur mycket hår som var slitet, så det blev en del som försvann. Men hon försäkrade mig hela tiden om att jag inte skulle bli korthårig, och det såg bra ut när jag kikade i spegeln efteråt. Färgen hoppas jag blir bra, jag var så trött på mitt förra och jag ville ha en liten förändring! Jag fick inspiration till hårfärgen från Scarlett Johanson när hon är med i The Nannys Diaries, så snygg att man går sönder!
Har lovat mig själv att sköta om mitt hår mer, börjar redan idag och ska försöka hinna med en hårinpackning i veckan och vitaminboosta mig så mycket jag kan. Så mer frukt och grönt och mindre socker och konstigheter är det som gäller framöver. Försökte energiboosta mig imorrse och drack en smoothie gjord på banan och kiwi till frukost, den var verkligen skitgod och jag nästan kände hur min kropp jublade över alla vitaminer, dock såg den ut som slime! Så för er som är lite känsliga, så byt ut kiwin mot något annat ;)



puss puss//en lycklig caro<3
 
0 kommentarer