om fejkade orgasmer...

Tog upp ämnet igår med tjejerna och jag fick lite mer uppfattning om just själva fejkandet. Anledningen till att jag är så nyfiken över ämnet är att jag själv aldrig har gjort det, gode gud det behövs verkligen inte, och för att jag tycker det är rent slöseri och riktigt korkat att fejka. Hur ska man då komma någon vart i sexlivet om den ena fejkar och den andra går på det? Då kan det ju aldrig bli rätt.
Men iaf, jag fick en annorlunda anledning till varför man fejkar: Personen i fråga tyckte att hon kom för fort, att det var för skönt! Så genom att först komma men inte säga något och sen fejka lite senare att hon kom drog hon ut på sexet!

Ska börja på min bok ikväll och förhoppningsvis få lite mer info om just varför man fejkar orgasm...

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
BJERNHAGEN

Totally agreed där :D

följ gärna bloggen om du gillart!