onsdag, tror jag.

Är så trött, att jag var tvungen att tänka efter noggrannt innan jag kom på vad det är för dag idag. Jesus, klockan ringde 05.45 imorrse, och det sista jag minns från igår natt är att älsklingen håller om mig och ligger och viskar i mitt öra små söta ord, obeskrivligt underbart med andra ord<3 det var det inte imorrse, jag kände mig som en gnällig femåring med blöta långkallingar, alla som passat barn vet hur förjävliga dom barnen är... Men jag var på plats 07.24 och satte igång med jobbet direkt. Jobbade över till 13.15 och börjar mitt nästa pass 17-23.30, då det blir runt 12 timmar idag, om det inte drar ut på tiden.
Nu ska jag äta lunch, makaroner med köttfärssås och sen ta en powernap, kommer inte klara kvällen annars. Skriver mer om ett tag :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer