Öppet brev till gud.

Kära gode gud!

Jag vet att vi haft våra små duster genom åren, jag föddes och vandrade 15 år utan att vara döpt, tog konfirmationen för att se om jag kunde tro på allt, men stannade främst för att mackorna var så goda, för att sen ge upp helt och lämna skiten när jag fyllt 18. Och visst, jag tycker om att driva med hela din religion, och allt som har med saken att göra, samtidigt som jag verkligen försöker begripa hur de människor tänker som faktiskt tror på dig!
Och jag vet att jag länge tjatat om att få ett jobb, men när du väll ger mig detta, då har det fan gått för långt! Det är ju ett skämt att stället ägs av tre bröder som alla pratar Hebreiska, Jesus språk!

Så kära gode gud, jag är öppen för förslag och ger dig en chans till, ge mitt ett butiksjobb med vit, laglig lön och i utbyte får du åter mig som lärljunge. Det är en väldigt bra deal, jag får ett jobb och som tack döper jag om mig och på så sätt återigen blir ett lamm till flocken!

ps. Om Tomten glömt bort några paket så önskar jag mig snygga underkläder i julklapp, samt snö till jul :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Ja, det här var ju ganska gulligt! Vet dock inte om det funkar så där jättebra!