Sex and the City, part two!

Ja, det är väll ingen nyhet direkt, men för er som inte visste det så kommer det komma en uppföljning till Sex and the city-filmen. Först var det Kim Cattrel som sa tidigare i höst att det kanske fanns planer på det, men nu är det helt bestämt och dom börjar spela in tvåan redan till sommaren! Är det någon mer än jag som svävar på små rosa moln av lycka?! Världens bästa serie blir film, igen!! Jag förutspår att i kommande filmen kommer Samantha vara lika galen i sex som i serien och sätta på allt som rör sig, Miranda kommer vänta barn nr 2/redan fått det barnet. Charlotte kommer ha tredje på väg och Carrie kommer fortfarande vela mellan om hon vill ha ett barn eller inte! Samt skriva på bok 4. Anthony och Stanford kommer vara New York sötaste gaypar med minst tre hundar!  Samt att Lousie och hennes man kommer ha en eller två små bebisar. Kom ihåg vart ni läste det först ;)

Är det bara lilla jag som blir sugen på att dricka lite Cosmopolitans, prata massa sex och det senaste skvallret? Bära fina klänningar, skyhöga klackar och en fin handväska? Tänkte väll det :)



ps. för er som inte läst det senaste, en viss man, Aidan kommer ha en roll i kommande filmen, i hopp om att åter vinna Carries hjärta...

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Ida

Jag ska komma ihåg var jag läste detta först, haha, men jag har hört ett rykte om att någon kommer dö i uppföljaren... Hmm, vi får väl se vad som händer.



Gör listan du=)