skitjobb vs skithuvuden

Jag kom fram till en sak idag, jag har världens finaste och underbaraste pojkvän, men däremot kan jag aldrig hitta ett bra och passande jobb som ger mig pengar. Folk brukar alltid klaga på att dom alltid dras till riktigt skithuvuden gång efter gång och att dom alltid dras till fel killar, den tjej som inte sagt den meningen kan ju räcka upp en hand! Dock är jag inte i exakt den situationen, utan för mig handlar det om jobb. Det är som att jag dras till skitjobben! På utsidan ser det skitflashigt ut, folk är trevliga och man tror det är paradiset. Sen kommer bomben - lönen är hemsk, chefen ett as, provjobb i en månad, slavlön, inga raster, bitchiga kollegor... Och varför är det alltid just lilla jag som jämt ska dras till alla dessa jävla skitjobb! Jag vet att vi är inne i någon jävla lågkonjuktur, jag kanske inte förstår aktier men jag kunde läsa julreaskyltarna redan i oktober, så jag vet att det är lite visset på arbetsmarknaden! Nej, jag tror jag har fått dålig jobbkarma, det man ger får man tillbaka. Men jag kan inte komma på vad jag kan ha gjort fel? Jag har ju tagit varenda chans jag fått. Så varför är min jobbkarma phucked up?!
Men ett litet jävla ynka skitjobb kan nån erbjuda mig?! Jag är effektiv som satan, jag är duktig på det jag gör och jag är allmänt bäst. Funkar med i princip alla människor och jag gör allt från att sopa golv till laga skorstenar!  Så om någon känner någon som kan ordna ett jobb åt mig, hör av er för jag tar vilken tjänst som helst!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

du kommer att hitta något sjukt trevligt jobb gumman! funkar inte din mobil? :O puss från owe