so much to do, so little time

Har inte hunnit uppdatera på hur länge som helst, har haft så supermycket att göra och hela tiden varit på språng. Så kära tomten/mamma/pappa/frivillig, inse att jag verkligen behöver en minilaptop så att jag kan blogga närsomhelst och varsomhelst! Det kommer inom kort komma en liten uppdatering på allt som hänt sen sist, massa bilder och roliga grejer som jag har att berätta. Jag hade även tänkt att avslöja det stora som inom en snar framtid kommer att ske och som lilla jag ska medverka i! Åh det är så spännande! Berättar allt snart ;)
Men först ska jag kila iväg en snabbis till Tullys, chefen ringde mig igår och ville att jag skulle dit! Så alla, hålla alla tummar och tår och önska mig super-lycka-till! Käre gode gud, gör så att jag får jobbet - amen!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer