som en liten jojo!

Det är vad jag känner mig som nu, fram och tillbaka hit och dit, och jag märker det inte ens förrens jag sitter ner och tar det lite lugnt. Har precis kommit hem från älsklingen, har varit en helt perfekt dag med bara mys,mys, mys - perfekt 1 december med andra ord<3
Ska snart göra mig iordning, ska iväg på mitt andra jobbpass som garderobiär! Är lite pirrigt, men jag tycker om min chef så mycket, så jag tror det kommer gå galant. Har en del jobb för dom framöver, som det ser ut nu så har jag jobb i princip varje dag fram till julafton, men dock inte så många timmar per gång. Men det är ju alltid pengar.

Min jävla cp-anals-hjärnblödnings-arga-ex chef har inte satt över lönen för oktober. Jag blir så förbannad och ska ta och ringa honom nu på direkten. Jävla as! Önska mig lycka till :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer