söndag

Sitter hemma hos natti och ska snart få håret färgat, är så trött på min ljusa blahafärg, så nu blir det nystart på året (lite i förskott) i en mörkare ton, färgen espresso! Passande nu med mitt nya jobb på cafeét :) Bilder kommer senare, hoppas bara det blir bra!
Resten av dagen ska spenderas i kära aspis, känner mig så hemma här, söder må vara underbart men aspis kommer alltid vara min lilla stad! Jennie var här nyss och fick håret färgat och snart kommer Naddi tillbaka, så blir det liten frisersalong kombinerat med filmmys, har med Madagaskar, Mia och Klara och SATC-filmen, samt en hel kasse bullar :) Kan knappast bli bättre?!

Känner mig lite avslagen efter gårdagen, somnade om och sov till 12.30, har inte sovit så länge sen i somras! Kände mig som en förvirrad mormor när jag kikade på klockan. Jaja, får väll se till att morgondagen blir mer aktiv så jämnar det ut sig.

puss puss//en lycklig caro<3
 
0 kommentarer