söndag.

Eftersom det är lite kaosartat på jobbet så har jag hoppat in extra idag, blir lätt så när stället ägs av tre bröder, händer något så händer det alla... Så jag öppnade vid 9 och slutade 19.30, känner mig som stålmannen personifierad! Fötterna värker och ögonen är torra, men man kan inte klaga när det innebär pengar och så mycket gott magen tar emot :)
Ska snart möta upp min prinsessa för en kvällsprommis och lite annat mys, ser jag mycket fram emot. Just nu är huvudet liksom fullt med mos, så jag måste få lite action i huvudet och komma igång, lagom tills man ska somna.
Samtidigt som jag även måste hinna med att packa inför kryssningen, hitta lite bra jobbkläder till imorrn bitti samt flytta runt lite grejer i mitt rum så att det går att andas, det gör det inte nu. Mamma hade stängt dörren till helvetet(mitt rum för nuvarande) vilket innebär att det fortfarande luktar älsklingens sömn, mysigt när han är här, inte lika mysigt när jag sitter här själv...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer