söndag kväll

Ska snart bege mig hem till sötparet, tanken var att jag skulle plugga lite med matte medan älsklingen och sanna roade sig med guitarhero och därefter middag. Men nyss ringde Natti och det slutade med att både hon och Naddi kommer så blir det en mysig filmkväll också :) Sitter och häller i mig hett honung-ochcitron vatten, min hals är helt phucked up! Jag har inte ett dugg ont men hostar och låter som en 80årig röktant när jag skrattar! Så jag vet inte vad felet är, funtar på att gå utan halsduk några dar så att jag blir sjuk på riktigt och sen kan gå vidare, men det känns inte så lockande när jag tänker efter... får nog vara halvmöschlig ett tag till framöver.
Ser ut att bli en riktig myskväll med god mat, söta människor och massa mysiga saker att göra :)

Danmark ringer återigen, och jag förstår ingenting. Senast igår lämnade någon dansk ett meddelande till någon Trine, och jag vet inte vad jag ska göra?!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer