the duchess

Glömde berätta, jag var på bio igår kväll tillsammans med syster, elli och natti. Det var på förpremiären av The Duchess med vackra Keira Knightley i huvudrollen. Damernas Värld hade anordnat kvällen för deras prenumeranter, (och ja, jag är en av dom, men det var endast för att få premierna som var SATC-filmen och smink från FACE!)
Filmen var superbra, vacker, rolig, men samtidigt sorgligt så det blev mycket känslor med. Men så bra! Det blir ju inte precis sämre av att Keira är supervacker i varenda kreation och en av männen är Dominic Cooper, känd som Sky från Mamma Mia! Miljön var helt underbar och varenda kreation var som en dröm, så vackert alltihop.
Det utspelar sig i slutet av 1700-talet, Georgiana blir bortgift till en Hertig och blir Hertiginnan med hela engelska folket(lite som Prinssesan Diana), dom lever lyckliga, hon träffar en massa ur sociteten och blir älskad av alla, tiden går och hon misslyckas med den enda uppgiften som hustru - att ge honom en arvinge...
Tänker inte avslöja mer, men den är så bra så se den så fort du får möjlighet, du kommer inte bli besviken!







puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

haha det är ingenfara..

Jag har mina Initialer på vardera axel. Och så har jag i nacken neråt japanska tecken, tre st små på rad som betyder "survivor" och sen har jag kinatecken vid foten som betyder "vänskap".. sen japanskt tecken i handleden för "mamma" och sen trollsländan :) Ska lägga upp bilder någon dag så får du se.. kram

ellen

filmen var superbra, och keira (eller?!) var gooorgeous! så snygg. När ska vi ha nyårsplaneringsdag? Miss u, puss!