the woman!

Glömde lite saker i förra inlägget. Om ni skickar era bidrag direkt till Katerina, så vore det superbra om ni skickar ett litet mail till mig och berättar det, eller lämna en kommentar här på bloggen, så att jag vet om det. Dels för att jag måste hålla lite räkning på hur många bidrag jag får in, dels så jag vet vilka som ska få boken samt om ni vill vara med på tacksidan och sånt! ;)

Jag funderar även på att skriva mina bästa fantasier här på bloggen, så ni får lite smakprov på vad just lilla jag fantiserar om, och förhoppningsvis blir lite varma i kläderna och kommer igång med era egna! Vad sägs om det?! ;)

Bjuder på lite bilder som jag tog för ett tag sen när jag var på besök i butiken. Hon var förkyld och jag ser ut som en nervös mupp! Men vi är så söta ändå :)




puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Anonym

hahahaha men vafan så ere ju för er också, fast inte så nära jul bara ;-/ hahahah