tisdag morgon.

Tänkte gå upp tidigt imorrse för att promenera, men att höra regnet som öser ner är inte den bästa motivationen. Så jag fick istället sovmorgon 30min till. Kommer ändå springa som en galning fram och tillbaka över stan idag, så det jämnar ut sig. + att jag och Elli gick på en rikigt mysig långpromenad igår kväll i höstmörkret, söder runt och pratade igenom det senaste. Så mysigt!
Idag har jag två pass framför mig, ska ha mitt första öppna-pass klockan 11-14 idag, kommer bara vara jag och en kille till. Men det är ju bara 130pers, så det ska nog gå bra. Därefter åker jag direkt till Skandia och hjälper till vid ett uthäng tror jag. När jag ska få i mig lunch är fortfarande en gåta, men det lär väll klämmas in någonstans.
Min hals börjar göra ont, onödigt och väldigt opassande eftersom jag har jobb varje dag hela veckan framöver. Sitter och häller i mig min egen blandning bestående av hett vatten, massa honung och citron, är inte sugen på något blaskigt te, så då blev det på det här sättet.

Nu ska jag maila iväg två fina mail och hoppas på positiva gensvar och förhoppningsvis jobb :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer