torsdag.

Klockan ringde 8 imorrse, och jag vet inte ens när vi lyckades somna igår, men efter två nån gång. Usch, mina sömnrutiner måste bli bättre. Eller matcha med älsklingens iaf, kommer inte funka i längden utan kommer bara sluta med att båda är gnälliga hela tiden, ej roligt. Men oavsett om jag är död när jag vaknar, så är det ändå helt underbart att vakna nära den lilla mannen<3 och fast han är dödare än mig så följer han med upp och ger mig frukost, kärlek i ett litet rött nötskal :)
Har snart klarat av mitt livs första tvätt, eller jag har lagt in en del i torktumlaren och en del i torkskåpet, och det måste medges att det var rätt mysigt att stå där helt ensam och fixa med tvätten. Kände mig lite som en lycklig Askungen, eller nått liknande...

Nu ska jag göra lite honungsvatten, ringa moster och ringa om en kommande intervju + tusen andra saker jag har lust att kirra just idag :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer