vem fan fikar på juldagen?

Ska snart iväg till jobbet, för oh vad jag tycker om att jobba! Speciellt på juldagen, då vi har som regel att man inte få gå utanför dörren o bara hasa omkring i pyjamas och gama gott hela dagen. Men vad gör man? Jag tycker tydligen om att jobba, så pass mkt att jag ska jobba hos pappa på måndag 6h precis innan kryssningen, bra pengar men lite svettigt lär det bli. (Så tjejer, jag Är etta på duschen så fort vi kommit ombord, jag kommer lukta svettig plåtslagarverkstad!)

Så ni alla därhemma som sitter o myser med pyjamas och god mat, om ni mot förmodan skulle få supertråkigt och vilja ha lite frisk luft, samt råkar ha vägarna förbi söder, typ götgatan, så vet ni vart ni hittar mig! Tullys café, precis på götgatan, samma korsning som Pocketshop, Waynes och en krog. Så kom gärna förbi och hälsa på! Jag lovar att jag gör den bästa varma choklad ni någonsin har druckit :) Jag finns på plats mellan 14.30-22.30, för tydligen är människor på söder så sjukt café-sugna att vi har öppet vanlig tid, fast hela världen har röd dag! Är inte livet lite för underbart ibland?!
Så kom och hälsa på, det kommer bara pigga upp min arbetsdag om jag får besök :)

puss puss//en lycklig caro<3
6 kommentarer
Anonym

hahah;) nejdå jag och annelie kommer!! fråga de andra om de vill med till fellows efter ! =)<3

SEX AND THE CITTY

Trevligt med kryss!

frida

jaaa ell hur! :( elak jäkel.

jag jobbar på food court i täby centrum, d är burger king, tasty thai & taco bar :p puss!

Emma Gynning

Tack!!



Hoppas du får en bra dag imorgon!

SEX AND THE CITTY

Svar: Tack!:)

Emma Gynning

400 kr