VR´s shoppingmingel

Jag och syster var där igår och det var trevligt, kunde dock varit lite trevligare om jag inte tappat bort min Glamdamm-biljett efter högst 7min. Utöver det var det trevligt, jag och syster minglade runt, drack små godisdrinkar och åt choklad. Ebba von Sydow höll lite tal och annat trevligt, några modebloggar hade modevisning och Agnes pratade en del. Resten av tiden gick vi mest omkring. Jag hittade världens sötaste trosor, och då menar jag söta och inte sexiga! Älsklingen såg lite fundersam ut när jag förklarade det och sa att dom påminde om fåglar... Men på blir dom supersnygga och jag får värsta rumpan :)
Jag fick även två små goodiebags, handlade trosorna på varsin våning och därav kapet! Sorgligt nog var goodiebagen inte värsta kapet utan innehöll båda två försmå trosor i 36 och läppstift som inte passar mig. Så just nu spanar jag efter någon med mindre rumpa än mig och trevligare hudtoner, så väntas det lite julklappar från mig!


Min biljett 2 min innan jag lyckas tappa den


Ebba von Sydow i supersnygg kjol!


Emelie - min idol! Läs hennes blogg :)


Ebba och Agnes


En massa modebloggare


Jag i en uppochnervänd fruktskål från tidigt 70-tal


Syster leker Tant Agda


och en full Vanheden!


Mitt goodiebaginnehåll :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Trixie

Jag har 36 xD