20 minuter kvar!

Nu när jag börjar på detta inlägg är det exakt 20 min kvar tills jag, lilla jag fyller 19! Känns lite halvokej, alltid kul att bli firad för att man existerar! Får se hur många kalas jag lyckas ha för mig själv det här året... Förra året tror jag fick tre fester till min egen ära, vet inte riktigt varför, eller varför mina kära vänner gick med på att jag tog åt mig äran över min egen existens! Men sådana är dom små sötnosarna! :) <3

Som det ser ut nu kommer jag tillbringa de tre första timmarna av mitt nya vuxna liv i en främmande lägenhet ute på tyresö där jag vaktar en liten söt och snäll prinsessa som sover snällt sen 1,5h tillbaka! Hon skulle egentligen somnat vid 9, men som den snälla barnflickan jag är fick hon se klart Tarzan 2. Hon var ju ändå så snäll, tyst och vaken, då kunde hon ju lika gärna få se klart filmen!

Har lite planer för det kommande året, kommer en uppdatering alldeles strax. Känner på mig att det kommer bli för många inlägg, men det är ett av få sätt för att jag ska hålla mig vid liv fram tills mamman kommer hem framåt småtimmarna!

Så vi hörs om ett tag :)

Puss puss// en snart lite vuxnare caro<3
2 kommentarer
Sandra

Grattis i förskott :D

caro

tack tack :)