aldrig mer leka timell!

Från och med nu, just i denna minut som det här skrivs lovar jag att aldrig mer leka Timell! För det går tamejfan nästan alltid åt helvete. Jag vet inte ens vad jag fick för ryck, men jag bara fick för mig att jag skulle städa lite i mitt rum. Vilket resulterade i att jag plockade undan allt "löst" och sånt som var i vägen enligt mig, brukar få sådana ryck lite då och då, vilket resulterar i att jag slarvar bort saker som egentligen är viktiga, som jag sen hittar 6 mån senare. Just nu är det mitt lilla minneskort till rudolf som är bortslarvat, har letat överallt. Men jag tror att Lånarna måste varit här och snott det!
   Iaf så fick jag för mig att den lilla ljudboxen till datorn var ivägen, tänkte att det kommer ändå inget ljud ur den, så varför inte bara koppla bort allt, och ha kvar dom små söta högtalarna istället?! Sagt och gjort. Resultatet blev följande, allt ljud försvann, trots att jag koppla tillbaka det exakt som det var, datorn hängde sig och dog ca 10gr på rad, mamma han upptäcka misären och ville panik-ringa Zlatan, jag är gråtfärdig och förbannad, och resten av familjen ska lägga sig i! Så går det när jag ska leka Timell och låtsas att jag är lite mer händig än vad jag faktiskt är. Nu är det ju inte så att jag är född med tummen mitt i hand, men det gör mig inte till någon tusenkunskapare heller.. Hur mycket jag än vill tro det, o övertyga min omgivning om samma sak, så får jag nog erkänna att så inte är fallet. Men men, datorn är iaf igång nu. Det jag nu måste göra är att köpa såna där små skivor o bränna över alla bilder och sen tömma datorn. Detta ska införskaffas på lördag, om någon är sugen på att hjälpa mig, så är det bara att höra av sig.

Annars har dagen flutit på, tandläkarn gick bra. Även om jag var säker på att hon borra igenom hela käken och när som helst skulle utbrista att det blivit något fel/ slinta och skära av mig tungan! Två av de största skräckscenarierna med tandläkarn. Men det gick bra, jag fick någon form av bedövning som gjorde att jag tappa känseln från läpparna och bak mot örat på hela höger sida. Om det var meningen att bedövningen skulle gå så långt vet jag inte, men det gick ju bra iaf.    Efter detta besök hos tandis har jag lovat mig själv att på allvar skära ner på allt socker och småätande, jag är livrädd för att få ett till mini-håll, och kommer göra allt för att undvika det. Så nu ere slut på allt sött! Får se hur länge det håller...

Imorrn börjar jobbet, tis-fre 10-18! Jag känner mig faktiskt taggad! Dom är så himla söta och jag saknar dom redan! Ska bli kul att få träffa mina små sötnosar igen imorrn:)

Kan även meddela att jag idag fått inte mindre än två heltidsjobberbjudanden! Det ena börjar i mitten av september och handlar om barnpassning på Östermalm, två barn 35/veckan. Låter helt okej, ska höra av mig senast på onsdag och säga hur jag vill göra. Samtidigt är det ett annat företag som jag sökte jobb hos i slutet av mars som nu poppar upp som gubben ur skinklådan och undrar om jag har lust att börja redan i augusti! Fast lön + provision, och är det något jag är bra på så är det att skaffa provision! Dessutom handlar det båda om böcker o försäljning! Som klippt och skuret för mig! Helt sjukt att båda hör av sig på samma dag! Får se hur det blir, har jag tur så kan jag kombinera båda dessa jobb, det borde gå! Jag är ju allmänt känd för att dubbel/trippelboka saker, så varför inte göra detsamma med jobb?!
Mycket jobb=mycket pengar=resa!! =)

Nej, nu måste jag tillbaka till släkten och umgås lite, får se när jag skriver nästa gång. Beror på hur stor tillgången till dator blir på landet. Annars är det återgång till den efterlängtade pausen som gäller!

Puss puss// en bedövad caro<3
2 kommentarer
elli

men gumman... martin timell städar ju inte?! Han bygger med brädor och spik! ;)

Vi kom precis till norrlandet. Sol men väldigt kallt. ungefär tolv grader. men en helt underbar midnattssol =) tänker på dig! love

caro

Men han är ju alltid sådär händig! o han klantar sig inte el förstör hemmet. Men det är alltid precis vad jag gör när jag försöker leka honom! =/

Ooh va mysigt, saknar nästan myggparadiset lite!



saknar dig<3