allt sen sist.

Är fortfarande en aningens sliten. Vet inte om det beror på allt som hände i lördags eller om jag bara lider av konstant sömnbrist... Iaf, hela gårdagen igår var jag bara så sjukt trött. Fick knappt någon sömn på hela natten, och natten innan dess var jag som ett litet barn och kunde verkligen inte somna. Det var ju dagen före min födelsedag! Så jag var helt död, men min kropp vägrade somna då jag samtidigt var helt pirrig och sprallig! Som ett barn innan julafon, man är jättepigg och kan inte ligga stilla och komma till ro. Kul men lite irriterande när man vet hur död man kommer vara dagen efter. Så har det varit i två dygn i sträck nu, jag har bara massa energi samtdigt som jag är helt död.

Hela gårdagen igår gick jag mest omkring och log medan alla drev med mig för att jag var så bakis, jag kanske var en aning bakis, men inte så mycket. Det berodde mest på för lite sömn. Hur stort alkoholintaget var under min födelsedag är något man inte ska spekulera i, men jag kan ju till mitt försvar säga att jag inte var den enda som var ute på smörkanten! El full som en kanon som ellen sa när hon menade "Klapp kanon"! hahaha! 

   När jag kom hem till mamma nån gång på förmiddagen, iklädd gårdagens kläder och smink, håret helt åt helvete och med min genomskinliga plastpåse-väska, så var det första hon sa "Har du sett Mångalen?" och pekade på min hals! En aningens pinsamt, men men, vad gör man?! Jag hade ju fyllt 19 år! Resten av dagen var jag ute på landet med phia och hennes familj, vi sola och badade hela dagen och umgicks med min äldsta syster och hennes barn. För mycket barnskrik för min åsikt, men det var väll mysigt! Pappas kommentar var believe it or not nästintill ordagrant lik mammas - "Hahah haru sett den där filmen Mångalen?" och så peta han mig halsen och flina! Det är min lilla pappa det!

På kvällen var vi hela gänget hos sanna för att se på deras bebis Roxy! Hon är 9 veckor nu, och tillochmed jag som inte direkt kan skryta om att jag är djurvän föll direkt för denna lilla varelse! Så sjukt söt att det gör ont! Efter det drog vi hem till natti och kollade skräckis då mattes playstation inte funkade. Jag vet inte hur vi lyckades, men alla 6 lyckades glömma kvar filmen vi hyrt hos sanna, men som tur var hade naddi packat ner reservfilmen, så det fick bli den. Har glömt vad den heter och jag sov igenom halva, tur det då den tydligen var väldigt läskig! Men jag såg mer än halva början och sen slutet, så på det stora hela var den bra!

Vill fortfarande bort från Sverige och tillbaka till paradiset! Pratade nyss med en av sötisarna och han fråga när jag hade tänkt åka ner till honom och paradiset! Så om någon fortfarande är sugen och har tröttnat på mitt tjat om paradiset, så hör av er så bokar vi en sista-minuten! Jag är fortfarande skittaggad! + att jag börjar känna mig lite blek, ska träffa tjejerna om ett tag och försöka bättra på brännan lite!

puss puss// en glad caro<3
0 kommentarer