Min födelsedag!

Har varit sämst i världen på att uppdatera mig, jag vet. Men som sagt, jag har precis fyllt 19! - den ursäkten funkar för allt och jag funderar på att leva på den ett tag! Jag körde den hela dagen igår ute på landet med familjen: Caro, hämta en tidning åt mig, caro laga sallad, caro passa barnen, caro svara i telefon, caro gör det, caro gör det.. osv, på alla dessa fraser är det bara att le glatt och säga att man precis fyllt 19, för då gör någon annan det åt en. Dessutom var jag en aningens "inte så pigg" igår, så det räckte för det mesta bara med att le och se lite möschlig ut så fick man vila ifred!

Vad har då hänt sen sist?! Jag och syrran var som små duracellkaniner och kirrade en skitfin middag på hur kort tid som helst! Jennie och Ellen kom lite tidigare och hjälpte till innan resten av gästerna kom. Middagen blev så otroligt lyckad, nästan alla mina älsklingar var med och det var bara helt underbart mysigt! Dom som medverkade vid middagen var: jag, Ellen, Jennie, Madde, Emly, Phia, Sanna och Naddi! Sen efter ett tag kom Matte och Sebbe, väldigt trevligt med mer sällskap! Sist av alla kom Natti, direkt från Jönköping! Sen bar det iväg till Ace på Sveavägen, sjukt bra klubb om man gillar bra musik och trevliga människor! Natten var ung och den tillhörde oss! Totalt under kvällen var stämningen helt ljuvlig och jag var i sjunde himlen! Öl och drinkar flödade, folk skrattade och var glada, musiken var bra och allt var bara helt bäst! Det var även kul att man träffade på lite andra människor man inte sett på flera år, som befann sig på samma plats, kul kul! Inte lika kul med dumma ekerönötter som jag inte ens känner, men onödigt att slösa tid på sådana! Väl på plats kom det även mer trevliga människor och samlade sig till flocken, Adrian och hans kompis Jonas trilla in genom rökrutan nångång vid 1 tror jag, när Trix och hennes pojke Adrian dök upp vet jag inte riktigt, men riktigt trevligt att ni kom iaf!

Jag kan meddela att jag fick min vilja igenom vad det gäller soluppgången! Jag fick se den, från Sthlms största och vackraste terass dessutom, med en av sthlms sötaste dessutom! men det är en helt annan historia!

Jag är verkligen så otroligt glad och lycklig över att det var så många sötnosar med och firade lilla mig, och att så många följde med ut och att allt blev så lyckat! Samt för att alla våra låtar spelades, han prickade in varenda en! Jag vill bara tacka alla som var med och firade mig på min födelsedag! Ett speciellt tack till min älskade syster som följde med ut, även fast hon jobbat 18timmar dygnet innan, tack för att du följa med! Du måste med nästa gång också! :) Tack för att ni gjorde det till den bästaste födelsedagen någonsin! Helt otroligt att allt blev så bra och lyckat, får se på bilderna sen om det överrensstämmer med mina minnen! Allt sånt kommer upp här och på facebook sen när jag får tillbaka kameran som jag självklart glömde i ellens väska.


Ett otroligt stort tack till alla sötnosar som var med och firade mig- ni är bäst<3
phia, jennie, ellen, sanna, naddi, natti, emly, madde, matte, sebbe, trixie, adrian, adrian och jonas!




puss puss// en lycklig caro<3
0 kommentarer