dagen i korthet :)

Dagen började med att klockan ringde runt 7, och då min dygnsrytmen fortfarande är helt åt helvete hade jag knappt sovit en blund! Dels för att jag var för taggad på att partaja i går vid läggdags, dels för att min syster är som en liten mullvad som inte kan ligga stilla! Hon låter och letar efter sin mobil i sömnen hela tiden! och när hon väl hittat sin, började hon leta efter min! :O Sen gick hon upp vid fem o väckte mig igen! Så man var pigg som en påse murbruk när klockan ringde! För att sen få beskedet att min tandläkartid självklart blivit framflyttad, som vanligt! Fattar verkligen inte vad dom har emot mig därborta, men dom avbokar alltid mina tider! Nu hade liksom min tandläkare ramlat av cykeln och kunde därmed inte jobba! Hur stora är oddsen för att det inträffar! :O 
  
Efter det åt jag lunch med pappa, berättade lite, ytterst lite om resan och sen prata om vi lite allmänt trevliga saker! Även om det inte blir överdrivet ofta vi träffas, så tycker jag verkligen om att träffa honom! Han är så söt med sina små funderingar och hans kommenterar har blivit klockrena kommentarer att återberätta för tjejerna efteråt! han kanske är lite konstig, men ändå väldigt söt min lilla pappa<3

Hade en efterlängtad dejt med fröken L vid tretiden. Skulle egentligen pluggat teori emellan, men som vanligt dök det upp en massa saker emellan! Idag var det mina egna tankar och dagbokskrivandet som tog över! Samt försöka vara så tyst som möjligt då Rodrigo låg o sov i min säng och helst inte ville bli väckt! :O

Sjukt tidig middag me phia o rodrigo innan det var dags för teorilektion nummer 2! Och det gick faktiskt riktigt bra! Jag förstod nästan allt, samt att jag, syrran o nån snubbe fick alla rätt på övningarna! =) till skillnad från en viss besserwisser tönt som jämt envisas med att svara på alla frågor, men som jämt svarar fel och som vägrar ge sig! :O underhållande men sorglig på samma gång!

nu hystar mamma o phia, vi ska dricka te, kolla på tv och umgås lite! Känns som jag fått lite familjeöverdos efter dom här två dagarna i sverige, men jag är väll bara känslig. Men det är inte ofta man får äran att träffa alla tre medlemmar på en och samma dag! trevligt trevligt :)

snart kommer mer om rhodos<3

puss puss// en trött o soltörstig caro<3
0 kommentarer