dagens allt.

Jadu, man mår ju som man förtjänar... Just nu känner jag mig som en möschlig ungkarl som bara hasar runt i gamla kallingar och skitig tröja... Nu är ju iofs jag snäppet högre med mina vita studentundies o ett rosa rent linne! lite mer klass ;) Men det är så det brukar bli när man har lite roligare än vad man tänkt sig! Sjukt lyckad kväll iaf!

Dagens största krav : Pizza special med fläskfilé och bearniesås
Dagens sömn: 4h + 2 på eftermiddagen
Dagens tabbe: Somna med linserna + smink
Dagens sällskap: Tvn med SATC-maraton
Dagens telefonsällskap: Jelly som fick höra allt från gårdagen till mina sjuka drömmar
Dagens mest irriterande: Min lilla far som vägra ge sig efter 13 signaler!
Dagens mest saknade: Ellen -  har så mycket att berätta för dig!
Dagens outfit: Urtvättat rosa linne från Victoria Secrets samt vita studentundies
Dagens stabilitet: njaaa...
Dagens vattenintag: Börjar snart likna en kamel så mycket som jag hällt i mig!
Dagens kroppstillstånd: Träningsvärk i benen
Dagens humör: Möschlig men glad!
Dagens händelser: degat och försökt vakna till liv
Dagens största skratt: Spegeln istället för dörren!
Dagens mest imponerande: Iphone - en hel vetenskap
Dagens bästa: Första colan på månader!
Dagens moralpredikan: syster såklart!
Dagens löfte: Nästan varannan vatten nästa gång!
Dagens mysigaste: mitt duntäcke runt mig som en igloo
Dagens ångest: har ingen! :)
Dagens ord: Efterspill
Dagens tankar: Gårdagen samt tatueringar

Kvällens händelser: filmkväll hos jennie i aspis med hyrfilm o smågodis<3

puss puss// en aningens möschlig caro<3
0 kommentarer