dejt med ellen!<3

Äntligen har dagen kommit, nu har vi båda rest fram och tillbaka under sommaren som gått, men nu är vi båda på plats, i samma stad - och båda har tid! Så nu sitter jag här och pumpar i mig choklad, måste få i mig socker och bli pigg! Sitter här o väntar på att min lilla prinsessa ska dyka upp! Sen ska vi äta middag, prata om allt som hänt sen senast, samt förgylla kvällen med ett antal flaskor skumpa! Något som jag verkligen ser framemot! Både hennes underbara sällskap samt flaskor med skumpa, kan det bli bättre?! :)

Har jobbat och slitit hela dagen! Är helt slut! Första gången som jag somnade på bussen hem, och jag satt inte ens bredvid någon jag kände. Jag bara hoppas att jag inte snarkade, somna mot hans axel eller något annat normalt. Men det gick nog bra, jag vakna till hela tiden av att jag höll på att ramla ur stolen!

Barnen kunde ju ha varit sötare, det måste ju erkännas! Det börja med att Stumpan sitter o vrålgråter, iofs ingen överraskning, men nu hade hon fått någon liten sjukdom så hon går på pencillin, vilket innebär att hon är sådär lagomt gnällig. Sprallisen däremot har varit helt okej hela dagen, vi städa hela lekstugan och drack kaffe i någon timme. Resterande dagen har jag bara tagit hand om lilla bebisen! Så himla söt att jag går sönder när hon ler mot mig!

Dagens mest positiva händelse, när kusinerna fick besök, jävlar i min lilla låda vilken snygg pappa! Blir lätt svårt att koncentrera sig på småtrollen när det finns sådana män i närheten!

Nu måste jag in i duchen,luktar alldeles för mycket barn. Samt städa undan lite, duka o hitta några passande glas för kvällens aktiviteter!

Puss puss//en skumpasugen caro<3
2 kommentarer
Lisa

Åh, men tack så jättemycket du :) vet inte alls om jag håller med!

caro

så lite så! :)haha det borde du! Helt underbara! :) jag är väldigt avis, jag har bara vanliga tråkiga bruna! =/