demonernas timme om 3h o 5 min

Ända sen i söndags, och även långt innan dess, sen jag såg Exorcism of Emily Rose så har jag blivit rädd för klockslaget 03.00. Det är tydligen då demontimman börjar, och jag vill inte ens tänka på allt som kan hända då. Så nu ere bäst jag kryper till kojs så slipper jag oroa mig mer!
Har suttit alldeles för länge nu och läst en massa andra människors bloggar. Kan säga att jag hittat en rad intressanta, hoppas dom håller mitt intresse vid liv iaf minst en vecka framåt. Måste även ta itu med min andra blogg, men jag har en rad olika saker jag måste göra innan, samt en del människor jag funtar på att kontakta innan jag går vidare till nästa steg. Får se vad som händer här näst...

Sov gott allihopa, hoppas ni slipper vakna vid demontimmen inatt ;) jag håller iaf tummarna för att jag inte vaknar till runt det klockslaget, vet inte riktigt vad jag skulle göra då. Tjejerna har förbjudit mig att ringa dom runt den tiden, så jag vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till då =/

puss puss// en helt död caro<3
0 kommentarer