det snurrar i min skalle!

Förutom att det just nu är en av mina favoritlåtar, så stämmer det bra överrens med mitt liv just nu! Vi var ju på Rocks igår, och jag tror jag kunde 2-3 låtar på hela kvällen! Den ena var familjen - det snurrar i min skalle, och den andra var Frankrikes bidrag 2008! Sjukt bra låtar båda två, ska lyssna sönder dom nu.

Fast det gör verkligen det, känns bara som det är så mycket som händer i mitt liv just nu! Både bra och dåliga saker, och allt verkar dras till mig som magnet till ett kylskåp. Får se vad som händer senare. Kanske löser sig en del saker? Kanske går man vidare med sitt liv? Kanske tar en ny relation vid? Kanske kidnappar jag sötnosen och drar tillbaka till paradiset? Kanske har jag ett jobb? Kanske ska någon träffa någon senare ikväll? Kanske har jag massa planer på g som bara väntar att slå in? Kanske ska jag ta tag i en del saker? Kanske händer det allt och ingenting på samma gång i mitt liv.

Det snurrar i min skalle!


Kom
vi visar dom att det är vi
men det visste alla redan

puss puss// en sprallig med död caro<3
0 kommentarer