förberedelser á la tomteverkstan!

Klockan är nu tolv, jag har precis kommit hem, duschat och ska snart äta frukost. Om två timmar kommer dom första gästerna. El gäster och gäster, det är syrran och hennes familj + pappa! Men jag har lovat att bjuda på hembakat, så det måste jag ju hålla! Det kommer förmodligen bli någon form av paj, hallon är ett säkert kort! Men innan dess måste jag ut och handla inför fikat och inför middagen + måste fortsätta hela huset! Shit vad jag är stressad, men det får väll lösa sig på något sätt. Får följa mottot som Percy säger i Nile City - "Hellre lite damm i kanterna än ett rent helvete"!

Dagen ser ut som följande:

kl 14.00 - fika med familjen
kl 16.30-17.00 - longdrink ses hemma hos mig, börjar ordna inför kvällen
kl 18.00 - kommer andra omgången gäster med middag och fördrinkar
kl 21.00 - kommer tredje omgången gäster innan vi slutligen drar ut

Sen efter det är det utgång som gäller, och då behövs inget tidsschema, för vad som kommer hända ikväll/inatt är inget som jag vill bestämma i förväg, allt ska bara ske! Jag känner på mig att det här kommer bli en otroligt lyckad och galen kväll! :)

Puss puss// en 19årig caro<3
0 kommentarer