gårdagen i ett nötskal!

Som vanligt så blev det inte alls som jag hade tänkt mig, jag hade förutspått en mysig hemmakväll hos jennie (efter att planerna ändrats första gången) med sushi, trevligt sällskap, kanske en film senare på kvällen som jag självklart skulle somna i, för att sen dra sig hemåt någon gång runt tolv, packa ner sig i soffan och bara njuta av ensamheten och se SATC tills jag somnar...

Men njaa, så blev det ju inte riktigt! För det första var sushin stängd, så vi gick ( jag haltade värre än någonsin) upp för kyrlbacken och beställde thaimat! Otroligt gott och mysigt, jag berättade den ena historien efter den andra för mitt kära sällskap jennie och naddi - vilket resulterade i mycket skratt, mat i halsen och vatten som spruta, samt blickar från vara bordsgrannar! Men kul var det iaf!

Sen gick vi ner till jennie igen, hon gjorde sig iordning innan vi drog hem till mig. Där började vi föra lite innan vi skulle dra vidare till Mango Bar där vi skulle möta upp Carly, Sofie och några till! Min fot hade blivit bedövad av alla tabletter, krämer och förmodligen alkoholen, så jag var på topp! Kön var lång och dryg vilket innebar att vi fick betala inträde, men vi kom in iaf! Musiken var lite njaa, jag kunde några få låtar! Men det var ändå ett helt okej ställe. Drickan var dyr men god, det var inte precis Jake the Snakes drinkar, men dom gick ner iaf! Träffade bla. min kära plastsyster Johanna! Sjukt kul att stöta på henne, vi får se till att anordna en mer organiserad utgång någon gång!

Resten av kvällen bestod av minglande, mer människor man kände kom dit, jag träffade två små trevliga THG´are, Martin och Marcus är jag nästan säker på att dom hette, vi kände igen varandra och jag fick ett armband! Mina små sötnosar drog sig hemåt runt 1, men jag hade inga sådana planer utan jag var kvar med resten av tjejerna och min nyfunna Norrländska vän! Vi tog några öl till, självklart Norrlands! ;) skratta, prata gamla norrländska grejer och hade allmänt trevligt! Rätt vad det var så blev vi tillsagda av vakten att bege oss därifrån, två timmar hade förflutit på en kvart och vi var tvungna att gå! Bilder på honom och hans tatueringar kommer in senare, är alldeles för möschlig för att leta reda på kamerasladden! Jag lovade att jag inte skulle skriva något pinsamt om honom, får se hur länge jag håller mitt löfte! ;) Kan iaf säga att man kanske får lust att åka upp till Östersund om några månader för att hälsa på sin nya norrländska sötnos! :) dessutom struntar jag i hur generad du blir, du är söt! dessutom ännu sötare när du blir generad över det! :) <3 Bästa grejen var iaf spegeln istället för dörren! hahahah! ;) sååå sött!

puss puss// en väldigt inte pigg caro<3
0 kommentarer