hemma, fri, ensam och rastlös!

Fyra små ord som passar så bra in på mig just nu! Kom hem från landet för någon timme sen, och är helt ensam! Kvinnan har packat sin väska, ska vidga sina vyer och packat in sig i en buss som tar henne o hennes kompis på en två veckor lång tur genom europa med italien som mål! Så tomt hus i två veckor framöver! :)

Men jag har redan gjort allt som jag alltid gör när jag är ensam, gått omkring i bara underkläder, lyssnat på hög musik, sjungit och hoppat runt, kollat ut genom alla fönster o försökt få grannarna att förstå att jag är ensam, men att jag klarar mig själv utan att dom ringer störningsjouren el dylikt!

Så nu sitter jag här, har tagit ett långt och avslappnande bad, nu är det bara lotion som saknas sen är jag komplett! Egentligen har jag massa saker, packa upp, vädra ut, laga kaffe, sortera o städa lite, ordna massa saker inför ikväll när först mina htlovers kommer på middag o sen efter det lite annat trevligt folk! Samt så har jag fortfarande min teori kvar att klara av. Vågar inte ens skriva hur mkt jag har läst, iaf min älskade syster får för sig att läsa det här. Risken är iofs inte så stor då hon tror jag bara skriver om sex o alla mina fester, o hon blir så lätt generad o besvärad! Mer om sånt kommer iofs senare idag, men inte just i det här inlägget!

Men jag är bara så fruktansvärt rastlös! Jag vill bara packa en väska och bege mig mot arlanda! Jag vill bort från arbetet, sthlm o allt tråkigt. Mot bättre väder, billiga drinkar och underbara människor! =) vilket snart kommer ske om jag får bestämma! Darling, jag kollar på resor hela tiden, har kontakter därnere o kollar om det finns något rum vi kan få låna! Så det är på g! =)

Nehepp, nu måste jag ringa lite samtal, lotion o kaffe väntar! Måste se till att göra lite saker innan jag får dåndimpen. Berätter mer om min otroligt spännande vecka senare! Jag har bara en enda tanke i mitt lilla huvud nu, o så sjukt ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så nervös för vad som kommer hända att det gör ont. Då är det liksom bättre om jag har tusen saker att göra samtidigt än att jag sätter mig ner och tänker över hur det kan bli.

puss puss// en planerande och tusen-saker-i-minuten caro<3
0 kommentarer