inte som man tänkt sig...

Shoppade lite söta bebiskläder till det nya tillskottet i familjen, det blev en tjej och hon ska heta Clara, som jag ville! Samt Svea efter farmor, så gulligt! Det blev en liten klänning och en body, så litet o sött att man dör! Precis som det ska vara när man köper bebiskläder!
   Efter det var det lite tråkshopping som stod på agendan, så det blev ett par nya hörlurar och massa massa skivor som jag kan bränna över alla mina bilder på, och samtidigt rädda livet på min lilla dator! Samt shampoo o rakhyvlar, allt jättetråkigt men dock nödvändigt. Samt ett par ursnygga trosor, har alla i den serien nu, och jag älskar den nya färgen! Helt chockrosa! lovely<3

Fikan med HT var jättemysig och bra, men vi var ju inte helt kompletta! Emly hade tydligen dubbelbokat och vi kom på andra plats, surt! Men det är sånt som händer! Lyckan infann sig då jag trodde att vi skulle samlas alla hos Emly på fredag, men det sket sig det med då Malin ska till Öland, Ernst är barnvakt och Madde eventuellt skulle dyka upp! Så kan det gå. Men jag tar med mina tjejer och ser till att det blir en riktigt fest! Lugn ba lugn Emly! ;)

Nu ska jag ut, gå tills mina fötter gör ont/haltar pga benet, rensa huvudet på allt och lite till. För mycket tankar, med ett för litet huvud. Så nu ere dags att byta om till mina fula gympaskor och gå ut en timme el två. Orkar inte riktigt med alla tankar som dyker upp, men det blir så när jag träffar människor, så säger dom saker och så blir det till slut en liten kortslutning i mitt huvud. Jag vill inte höra mer saker, jag vill inte veta mer, jag vill bara ha tystnad. Och ett tomt huvud utan en massa konstiga tankar.
   Ring inte mig - jag ringer er!


puss puss// en med huvudet fullt av tankar caro<3
0 kommentarer