kuggad men glad ändå!

Japp, det är den raka sanningen. Jag blev kuggad idag på teoriprovet, men det kom ju inte direkt som någon överraskning. Så det gör faktiskt inte så mycket. Njaa, det hade nog varit värre om jag vrålpluggat sen dag 1, dag och natt, o sen efter det kuggat. Men nu var det ju inte riktigt så det gick till. Men jag känner att det är liksom inget att hänga läpp över, det är bara att ta tag i det igen och nästa gång ska jag tamejfan ha minst 67 poäng! Sen att gränsen bara är 65, det spelar mindre roll. Känner bara att jag inte kan stanna kvar o deppa över något som jag kan göra om om en vecka igen. Har redan kollat upp tider, kan få en måndag 21 juli el fredag 1 augusti. Vet inte riktigt om jag är redo för en ny tid redan på måndag, så jag tror jag väntar till den första. Men jag har infört en regel, minst en timme pluggandes om dagen. Med start imorgon! Idag ska böckarna bara ligga på en liten hög och vila, ska inte så mycket som peta på dom mer idag. Tar itu med det imorrn, har ju en timmes bussresa till jobbet att se framemot, då kan jag banne mig plugga.

Kan bara säga att jag är dock så sjukt stolt över min lilla storasyster, som självklart klarade provet! Jag är bara lite avis, men unnar henne det helt och hållet. Hon är så duktig att hon förtjänade inget annat än att bli godkänd! Du är så duktig och nästan lika bäst som jag<3

Nu är det jag som ska ta och sova lite middag, jag pluggade teori fram till 1 inatt, och gick upp 5 igen för att plugga vidare, så nu är det jag som ska ta mig en liten tupplur.
   Dock kommer jag hålla mig till mitt löfte som jag sa innan vi gick in i salen, om jag kuggar, så blir det Phishfood till middag! Något som garanterat kommer att hållas! Ser redan framemot middagen! :)



puss puss// en kuggad men glad caro<3
0 kommentarer