kvällens resultat, njaa...

Jag hade ju förväntat mig värsta superfesten... iofs så hade jag bara bjudit in väldigt få, men iaf. det brukar ju inte vara några problem med att få igång lite folk. Men tydligen så hade massa människor för sig andra saker, folk var sjuka, bortresta o andra saker. Sen den lilla faktorn att nästan alla av oss har jobb - ngt som påverkar sjukt mkt. Så det blev en lugn hemmakväll med god middag, o massa goda drinkar, då jag själv gjorde kanna efer kanna, kan jag bara säga att drinkarna blev goda, men dock för få och för svaga.
   Men det kommer ju andra ljumma sommarkvällar och fler munnar ska fyllas! :)

Nu ska vi fixa ihop det sista innan vi tar o kryper till kojs. Imorrn väntar en lååång dag fylld med spännande teori! Något som jag skjutit upp sjukt länge, o som jag verkligen måste se till att kirra imorrn!

puss o godnatt// en död men allmänt glad caro<3
7 kommentarer
Kul utan alkohol

Att umgås med de vänner man älskar ger alltså bara ett njaaa resultat så länge inte alla är helt uppfuckade av spriten? låter patetiskt.

em

haha orka kommentera sådär.

Kul '

caro

men kära lilla människa! Vem är du?! Du kan ju tydligen inte känna varken mig el mina vänner, då skulle du veta hur sjukt kul vi kan ha utan alkohol. Tanken bakom rubriken var att om man förväntat sig värsta partyt fram på småtimmarna, o resultatet blir en mysig hemmakväll med tv o drinkar! Ja, då blir det ett njaa..



hoppas du förstår hur jag tänker :)

Kul utan alkohol

du har rätt. jag har ingen aning vem du är, kom in på din blogg via en länk. dock så ber jag om ursäkt. jag drog förhastade slutsatser. men håll med om att du la fram det på ett klumpigt sätt.

Anonym

AHAHAHAHAHAHAHA

caro

Ja, jag erkänner att det kanske lät på ett helt annat sätt än vad det var tänkt. Men det var absolut inte så jag menade. Jag tror själv stenhårt på att man kan ha hur kul som helst utan alkohol! Hoppas du inte tycker att allt annat jag skriver är lika klumpigt skrivet ;)



ha det bra :)