leker med elden.

Precis kommit tillbaka, var tvungen att kubba sista biten då jag kom på någonstans i mitten av ringvägen att det är Fråga Olle-speciall ikväll på femman! Något som jag absolut inte får missa. Bra promenad, mycket rensade tankar och livet känns lättare!

Något jag dock funderar över är - när blev Söder nya Bargatan?! varför måste alltid jag träffa på människor i exakt just dom ögonblicken då jag inte vill det. Vet liksom inte om det är okej att stöta på en viss människa när man kommer halvkubbandes ner för götgatan med skitiga converse, gamla jeans o en gammal tjocktröja med döskalletryck på?! Med röda varma kinder och hår som ramlar ner i ansiktet?! Inte riktigt okej i mina ögon, men det var kul att ses iaf sötnos ;)

Nu har jag en dejt med Olle, dusch som väntar och en stor kopp chokladkaffe! :)

puss puss// en aningens generad caro<3
0 kommentarer