lite lugnt i stugan!

Äntligen! Nu är fikan klar och alla utom syrran har gått! Nog för att det var väldigt mysigt att dom kom o grattade mig, men det blev så sjukt stressigt att jag höll på att bryta ihop! Alla kom på en gång, pajen blev nästan bränd och alla frågade saker huller om buller samtidigt som telefonen ringde med gratulationer! Kul, men stressigt!
   Jag är inte så van vid såna här "vuxna" tillställningar, nog för att jag kirrat små sammankomster, men dom har bestått av att slänga ihop en kladdkaka, ringa tjejerna och sen är alla lyckliga! Nu blev det lite mer ansvar när allt bara hängde på mig! Men syrran o Rodrigo hjälpte mig med det sista så allt blev bra. På det stora hela blev det väldigt lyckat och mysigt :)

Nu måste jag duscha och fixa mig innan longdrink kommer hit, då ska vi handla all mat, laga den och så innan resten av gästerna kommer. Måste ut i köket och slänga ihop några kakor medan syrran hackar massa kyckling!

Stressigt men hitills väldigt lyckad dag! :) tack alla för att ni kommer ihåg lilla mig och min dag :) Tack tack!<3



Äntligen 19! =) nu är det bara 364 dagar kvar tills jag fyller systemet! Nedräkningen har börjat...


puss puss// en 19årig caro<3
2 kommentarer
emsi pemsi

världens finaste caro blir 19 idag, otroligt! <3 ses snart, vi ska ha så kul ikväll!

caro

Naaw jag vet! Visst är det helt otroligt att lilla jag blivit vuxen! typ ;) hihi jag är 19! =)