Longdrink reunion<3

Som sagt, man mår som man förtjänar! Kvällen började tidigt hos mig med middag, sen kom ellen och burkarna öppnades! Longdrink var återigen förenade!<3 vi skratta, prata och myste innan det var dags att bege sig. Vi styrde våra steg mot Terrassen på Fredsgatan, har aldrig varit där. Men jag kan lugnt rekommendera stället. Otroligt fint, trevligt och mysigt. Bra med folk, bra musik och allmänt bra. Enda stora minuset är att det är just två terasser som stället består av, och för att komma upp på dessa börjar det med en lång och stor stentrappa - fallucka nr 1 när man är lite på kanelen. Först fick jag för mig att det var någon sjuk en som kommit på det som ett enda stort fylletest, men det gick bra. Efter det delar sig den stora trappan i två mindre åt varsitt håll. Vi hängde mest på den högra, väldigt bra drag! Jennie drog sig hemåt framåt 1 medan jag o Ellen var tappra och höll kvar oss ända till slutet! Lite kändisar som man såg, med betoning på Lite, var bla. min gamla idol Paula!  Samt sthlms största bloggtönt Alex Shulman, har ett svagt minne av att jag o Elli skrek efter honom när han gled nerför trappan och in i en taxi! haha! Typiskt såna grejer man gör efter en öl el två för mkt!
Resten av dagen har jag spenderat först hemma, sovit och kommit ikapp min egen rytm. Sen vid två orkade jag gå upp, pallrade iväg mig till jennie där vi gick igenom gårdagens händelser, minnen och bilder! Det ena var sjukare än det andra. Men vi var väldigt duktiga, låg resten av dagen ute och lapa i oss sol, det räknas som nyttigt det!
   Kvällen ska spenderas hemma med middag som jag ska laga om ett tag, samt sista skivan av SATC Shoebox! Ska bli så skönt med bara en skön hemmakväll innan man ska upp tidigt imorrn och jobba!

Här kommer lite godbitar från igår, titta och njut!

    
    
Ni är bäst tjejer<3 Longdrink föralltid :) <3


puss puss// en glad caro<3
0 kommentarer