lyckad kväll :)

Vänskap verkar kunna växa fram ur de mest konstiga händelserna och situationer. Jag är iaf glad över den som växt fram nu. Det var väldigt kul o mysigt att ses idag söto :) Vi tog först en fika på Roberts Coffee på drottninggatan. Sen var planerna att vi skulle gå o shoppa, men eftersom det är söndag, och vi bor i Europas sämsta huvudstad när det gäller öppetider, så hade i princip allt stängt när vi kom ut från kafet. Så vi tog en promenad bort mon nk och tittade lite där. Gick förbi min älskade ellen! Helt underbart att äntligen få träffa dig, även om det bara var för några min, så var det skitkul! Jag har verkligen saknat dig stumpan, och kommer förmodligen längta ihjäl mig efter dig medan du är borta en vecka! =/ men jag får försöka hålla ut, sen när du kommit hem kräver jag en helkväll med dig, minst en flaska vitt, bra väder och massa minnen o berättelser att prata om! Jag lovar att du ska få veta Allt om Rhodos! ;)

Sen fortsatte vi att gå runt i stan i över en timme, och trots att alla butiker förutom 7/11 var öppna, så var det riktigt trevligt. Vi gick bland annat förbi två av mina favvobutiker - Pistill och Flirt Fashion på drottninggatan. Iofs så var bara FF öppen, med stans otrevligaste kvinna bakom kassan, men dock så mycket roligt och spännande att titta på! ;) men vi gick därifrån så fort det kom en man som skulle in på "klubben" bakom butiken! Vi slutade vår vandring vid Make Up Store där vi köpte en varsin blommig sommarnecessär med en guldig ögonskugga, läppglans och armband i. 200kr, absolut dagens kap! Även om vi både ville ha den färgglada, så var den här också snygg, med bättre innehåll!
Riktigt mysig och lyckad dag vi fick ihop söto! Det måste vi göra om:)<3

Kvällen blev otroligt lyckad, även om det inte blev riktigt som planerat, så blev det ändå jättelyckat och väldigt mysigt. Sanna bestämde sig för att vara kvar på landet mer med Skruttis, så det blev först jag o Jennie som åt middag, thailändskt! Sen kom stans sötaste par - Natti o Natta förbi senare, åt upp resterna innan vi bänkade oss framför datorn och såg igenom alla bilder och filmer från Rhodos! Så sjukt kul! Helt galet vad mycket störda grejer vi gjorde!! =) och mer ska det bli! Om det är någon som är sugen så åker jag tillbaka till paradiset i Augusti! Jag vill gärna ha sällskap, partysugna sådana! Jag håller redan på att förhandlar lite me folk därnere om hur landet ligger i augusti! Dessutom så har ju jag mitt vip-kort, samt connections med vissa folk, så det verkar bli en riktigt jävla lyckad resa! Innan vi ens kommit iväg kan jag redan fastställa det! :D hahah! Så om någon är sugen, hör av dig! ;) För jag ska tillbaka till paradiset!<3

puss puss//en fundersam caro<3

2 kommentarer
emsi

jag åker mer än gärna med :D <3 ja slutar jobba 9:e augusti och efter dn 25:e kommer ja ha gott om caash ;) hahah :D:D <3

caro

Woho!! Men asså det är seriöst, vi ska tillbaka! Jag ska kolla resor alldeles precis nu! :D Fan va kul!! :D



saknar dig din ärta<3:)