middag hos syrran dagen efter.

Inte en helt kombination om någon frågar mig. Jag är så trött att jag sitter och sover, om jag skulle luta mig bakåt skulle jag somna på två röda. Kvällen igår blev ennligt mig sjukt lyckad, sötnos du är den bästa<3 allt var verkligen tipptopp från början till slut. Om man bara bortser från den sjuka huvudvärken och den döda kroppen. Mer detaljer om gårdagen kommer senare, kan bara säga att det var väldigt lyckat.. om man liksom bortser från vissa grejer som hände, som tex all grädde som vi vräkte i oss :O men mer om det senare! såg att jag stavat fel igår på kanelen, ellis nya blogg heter www.meandmyboyfriend.blogg.se gå in på den så får ni en version till av gårdagen! ;)

Är så trött, hela dagen har jag varit som en zombi, både jag o elli bara svamla, sluddra o mumla hela dagen! mental sömngång tror jag det kallas?! Nu ropar syrran och jag måste hjälpa henne att färga håret! jag är trött, ynklig och vill äta! usch usch! allt på en och samma gång! =/

puss puss//en död och vissen caro<3
0 kommentarer