mina åsikter om andras bloggar.

Jag har suttit nu ett tag o kollat igenom i princip hela topplistan. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag är egentligen inte den personen som tycker om att tala illa eller peka ut fel hos människor, jag menar vem är så elak att den tycker om att göra något sånt?! ;) men iaf, jag kan helt ärligt inte förstå vad en del bloggar ens gör på listan, eller vad det är som gör att folk tycker om att läsa dom. Jag har länge sökt efter den perfekta bloggen, någon som jag är villig att besöka flera gånger om dygnet bara för att få den senaste uppdateringen. Men jag kan banne mig inte hitta någon! Just nu läser jag tre regelbundet, två som jag känner, Emilys o Ellens! Kan rekommendera båda, dom skriver helt olika, men båda skriver bra på sitt sätt!
Samt en blogg av en person som jag inte känner. Utöver det så försöker jag förstå mig på dom stora bloggarna, men det är ju helt omöjligt att följa något som bara handlar om samma sak inlägg efter inlägg. Två bloggar som jag hädanefter ska bojkotta totalt är Linda Rosings o Kissies, för jag vägrar att vara delaktig i att dom tjänar pengar på att jag läser något som dom skriver. LR kan ju inte ens skriva, jag har aldrig sett en människa skriva så dåligt i hela mitt liv. Hon avstavar ju för fan varenda mening. Hur den människan tog sig upp på topplistan är för mig ett mysterium! Dessutom tycker jag fortfarande så synd om hennes barn att jag har lust att adoptera dom båda två! Kissie däremot kan skriva nästan helt okej, men om absolut ingenting! Så nu ere bojkott på dom som gäller!

Resterande bloggar som finns på topplistan handlar i princip om samma sak, folk visar upp senaste köpen från gina o hm, el så rycker dom bort lapparna o säger att dom "glömt" vart plaggen kommer ifrån, men att dom vara dyra! Sen har jag bara en liten fråga, när blev Tokio Hotel så fruktansvärt inne bland fjortisbrudarna?! Jag trodde det var emomusik, men på nästan alla fjortisbloggar så skriver dom om sin kärlek till detta lilla söta emoband. Har jag missat något?!

Men men, folk får väll skriva om vad dom vill så länge dom är nöjda o glada. Jag har iaf bestämt mig för att börja skriva mer om det ämne som intresserar mig mest av allt, o som var grundtanken bakom hela bloggen. Varför det inte dykt upp så mycket vet jag inte, var väll blandning av rädslan att mamma skulle läsa det samt att jag inte visste vart jag skulle börja. Men jag kan bara säga att hädanefter kommer denna blogg inrikta sig mer på ämnet sex, samlevnad, kärlek och allt däremellan. Så kommer jag ta upp allt som intresserar mig inom dessa ämnen! Ska även ta tag mer i min andra blogg, så blire lite fart i bloggvärlden!

Sista frågan, när blev mode mer intressant än sex?!




puss puss//en funderande caro<3
0 kommentarer