misslyckad radiolek på ipod.

Jag vet inte vilken film eller serie det kommer ifrån, men det är några som sitter i en bil och lyssnar på radio. Så bestämmer dom sig för att nästa låt dom stöter på bestämmer hur just deras liv ska bli, tror dom är tre styckna i bilen. Jag har nästan för mig att det är Brooke, Haley och Peyton som ska åka någonstans, men jag komma inte riktigt ihåg.
   Iaf så var jag precis tillbaka från min promenad då jag bestämde mig för att göra samma sak. Har gått omkring i över en timme och tänkt framochtillbaka, tänkte att den här lilla leken på skoj kunde hjälpa mig likt det gjorde i serien. Om man inte tyckte om första låtresultatet blev det bäst av tre. Reultatet blev, njaa... typ som för tjejerna i serien, inte precis lyckat. Bara sorliga, men samtidigt fina kärleksballader som alla betyder ngt, fan också! Jävla skitlek!

Låt 1: All good things come to an end - Nelly Furtado
Låt 2: I´m with you - Avril Lavigne
Låt 3: Against all odds - Phil Collins




puss puss//en butter caro<3
0 kommentarer