nya planer på g/ boktips!

Inte bara för ikväll, utan för resten av tiden. Men jag börjar med att fullfölja dom som ändrades för ikväll, meningen var ju att vi skulle vara hemma hos mig o ha det trevligt med middag o sånt. Tills sanna smsar att hon ska inväg o köpa en kattunge, jag hade somnat på soffan o varken jennie el naddi hade dykt upp när klockan var 6! Så då ändrade jag planerna till middag hemma hos jennie, då slipper hon stressa med att göra sig iordning då hon ska ut sen ikväll! :) Jag hoppas vi köper sushi! Stans bästa sushi finns utan tvekan i Aspis, billigt och supergott! Det går inte att slå deras gravidsushi utan Hookimussla!

Planerna för resten av mitt liv är att ta tag i en massa saker som jag har liggandes, t.ex. maila till en massa intressanta människor om råd, tips och dylikt gällande min blivande utbildning. Jag tänkte även, om jag vågar fråga en av mina stora idoler inom ämnet - Katarina Janouch, om ett möte i gbg under veckan i september när vi båda kommer vara där på plats! Risken att hon har tid är nästintill obefintlig då vi kommer befinna oss på en bokmässa och hon har ca 145 böcker att signera åt gången! Men man vet aldrig, hon kanske kommer ihåg mig från förra året när jag kom och köpte en och samma bok gång efter gång av henne, och hon signerade varenda en av dom personligt till mina vänner! Jag talar självklart om Orgasmboken! En av mina personliga favoriter genom tiderna, den har allt och lite till som man behöver lära sig inom sex, orgasm och som sin partner. Det finns hur mycket som helst att lära sig, och det är otroligt intressant och bra skrivet! Har inte hitills funnit en bättre skriven bok inom sexvärlden! Om du inte läst den, köp den imorrn och läs från pärm till pärm! Utför sen sakerna i praktiken och jag lovar att du kommer bli en lyckligare människa! ;)



puss puss// en glad men trött caro<3
0 kommentarer