överdos av allt och alla.

Fan också, nu blir det såhär igen. Det börjar alltid skitbra, allt är under kontroll och jag är glad. Men sen liksom händer det något, antingen får jag för mycket tankar i huvudet som snurrar eller så är det någon person som gör något. Nu vet jag inte riktigt vad det är, men jag är bara så trött på allt och alla. Vill bort från sthlm, vill bort från sverige, vill bort från la familia och bara njuta av solen, värmen och ha min egen tid. Känns som jag börjar få överdos i huvudet igen, det har varit under kontroll några veckor nu, fast nu börjar det fyllas på igen. Har redan varit ute och gått över en timme för att rensa huvudet, pratade först med jennie länge och sen med sanna länge. Sen slutade det hela med att jag hamnade på "Bekymmersknölen" mitt och T´s gamla ställe. Vet inte riktigt det gick till heller, men rätt vad det var så bara satt jag där, njöt av utsikten och det slutade med att vi ska ta en lunch nästa helg! Oväntat men kul, får se om jag bangar den här gången med?!

Det värsta är att jag vet att det brukade vara just den personen som förstod mig allra mest när jag kände såhär. Han kunde få mig lugn, hjälpa mig att rensa bort alla onödiga tankar och få mig att må bättre. Han förstod hur jag tänkte och tyckte och jag behövde inte säga så mycket för han visste redan. Fan vad jag saknar dig, ditt jävla mongo!

Ska bli skönt att jobba, blir tisdag,onsdag och torsdag. Dt bästa med jobbet är att jag just alltid har så mycket att göra, jag måste alltid vara 100% inställd på att hålla koll på barnen. På så sätt försvinner mina egna tankar och jag slipper tänka på allt jobbigt.

Nu ska jag ta mig ett långt varmt bad och hoppas att det blir bättre efter det. Vill bara bort från allt ansvar och press, vill inte tänka på saker som kommer att ske, vill stanna tiden och bara leva i nuet.

puss puss// en splittrad caro<3
0 kommentarer