på språng

Kom nyss hem från stan, har varit och ätit lite lunch med gubben! Trevligt och gott, hade iofs inte så jättemycket att prata om. Så det blev det gamla vanliga. Pratade lite om bebisen, landet, jobbet, mitt jobb, syrran och lite annat. Undrar hur mycket vi kommer att ses nu när jag inte längre har några möten han måste följa med på, eller någon skola att komma o hälsa på?! För sorgligt för att tänka på... =/

Ska snart iväg igen och träffa syrran en snabbis. Nu när mitt ben är bättre så har jag lovat att vi ska kolla lite på rean. Jag är så otroligt glad över att vi ses mer och mer kära lilla storasyster! :) Om du läser det här sen, så ska du bara veta att jag är jätteglad över att vi fått bra kontakt igen! Även om du får lite ont i hjärtat av allt jag berättar för dig som jag gjort, så tycker jag ändå det är väldigt kul att vi ses mer och mer :) <3

Sen är det HT-träff som gäller! Helt galet, men vi har inte setts hela gänget sedan midsommar! Skärpning skärpning! Vet inte varför, men det var samma sak förra sommaren! Några jobbar, några har familjer, några har det bokat och det man ska göra, så HT kommer liksom lite längre ner på topplistan! =/ men nu är det iaf dags för en efterlängtad HT-träff igen! Ska bli så sjukt mysigt att träffa alla igen! Få höra allt som hänt sen sist, prata gamla minnen och bara ha det mysigt! Självklart ska vi ju ses på Café 60, vårt ställe<3 :)


bjuder på den äldsta och kanske inte sötaste bilden på oss fem!
vi går i ettan, jag har glasögon och livet var underbart!



 

puss puss// en glad caro<3

2 kommentarer
emily

älskar oss <3

caro

jag älskar också oss<3 fast kanske inte så mycket den här bilden! =/ men nästa gång måste vi fan vara alla! :)