liten uppdatering sen sist!

Äntligen lördag och jag är ledig! Inte för att jag brukar jobba helg iofs, men det känns bara så härligt att säga! Ledig! Gårdagens arbetsdag var helt underbar, både jag och mamman var förvånade över att det var så tyst och lugnt att vi kunde sätta oss ner, ta en kaffe och prata lite utan att behöva springa benen av oss. Otroligt skönt! Vi har planerat några veckor framåt nu, vet liksom inte när jag ska inflika att jag har ett annat jobb på g, men det löser sig! Mamman är så himla gullig, hon har skrivit upp när jag fyller år i sin kalender! Hon påminde mig om det igår! :) så sött! Undrar om jag kommer få någon liten present?!

Efter gårdagens fiasko, ja, jag kan tyvärr bara säga fiasko då jag bjöd in ett antal människor, men då dock nästintill ingen tackade ja, tror jag min kropp blev så chockad att jag var tvungen att ställa in allt, krypa ner i pyjamas o bara umgås med tv! Det var nästan så det gick till iaf... (A) hahaha! Du är så söt att det gör ont :)

Jag kan meddela alla människor att jag har en inflammtion i benet, jag har haft ont framochtillbaka nu i några veckor, o syrran konstaterade idag efter att jag haltat mig fram över götgatan att det är en inflammation. Jag hade så ont att jag inte ens orkade kolla på rean, då blev hon orolig! haha! Så nu går jag på hennes hemmagjorda kur bestående av Voltaren gel och pumpning av Ibumetin, får se om det hjälper om några dagar. Just nu haltar jag som Agda 97, alltid lika kul att träda in i hennes roll! =/ Jag måste säga att det nästan gör lite extra mer ont efter syrrans diagnos, men det blir väll bättre snart, hoppas jag.. men jag vet liksom inte hur man hanterar en inflammation? Varmt eller kallt? Hårt bandage el luftigt och fritt? Någon som har några förslag?

Jag har inte kunna blogga på någon dag :O min älskade lilla dator har varit lite ledsen, så kan man säga det. Men nu har jag tömt den på hur mycket bilder som helst och sparat allt på små skivor! Jag känner mig så händig! :)
Nu ska jag äta lunch, bädda ner mig i soffan o invänta mina sötnosar som kommer runt 6! ska bli så mysigt med en liten middag med favoriterna<3

darling, kom hem! Jag har massa att berätta ;) o det är redan tomt här hemma utan dig! =/

puss puss// en mycket allvarlig sjuk caro<3
2 kommentarer
elli

men baby, inflammation i benet!? aj aj! vi som ska ut och skaka på tisdag!!

caro

Men det är redan bättre, jag knarkar allt jag kommer åt! Just nu känner jag inte ens något, så det är lugnt! :) saknar dig<3