Rhodoskväll<3

Har varit hemma några timmar i stan nu. Tog bussen in tidigt för att kirra lite saker. Ikväll är det Rhodoskväll med älsklingarna som är spikat! Planen var att partaja nere i bastun med massa fruktiga och goda drinkar, tills mamma aka glädjedödaren påpekar att poolen är tom och allt är avstängt under sommaren! Vilken jävla kokosnöt kom på den smarta iden att tömma under sommaren, då man troligtvis använder den som mest?! Jävla nötter!
   Iaf, har packat iordning och städat här hemma, känns mer organiserat i mitt kaosiga liv om mitt rum iaf ser en aning städat ut :) ska snart iväg o träffa en kompis, fika och spana in rean lite. Innan jag ska kila hem och möta mina små älsklingar innan vår lilla reunion börjar! Det ska verkligen bli hur mysigt som helst att träffa mina små sötisar! Som planerat blev det ju så att så fort vi kom hem så splittrades vi och alla skulle bort på olika saker! Men nu ska vi ses igen! :) kladdkakan är på tining ;)


puss puss//en förvantansfull o sprallig caro<3
0 kommentarer