tidig kväll, förhoppningsvis.

Är helt slut, nästan pateiskt med tanke på vad jag gjort av den här veckan. I måndags träffade jag bara en massa människor, inget ansträngande med det förutom att passa tider. I tisdags var det samma sak på dagen, sen på kvällen/natten var det utgång som gällde. Då var man ju iofs inte hemma förräns någon gång vid 5 och fick ca 4 h sömn. Så då hade jag rätt att vara sliten hela onsdagen. Jag förstår inte hur jag o mina kära kompisar jämt lyckas, men vi är alltid kvar till slutet, runt 3, och det slutar ändå alltid med att jag är tidigast hemma 4.30! Jag bor i slussen, vilket är i princip 5 stationer högst från de ställena vi är på! Vart tar alla timmar vägen under tiden vi är på väg hem? Vad är det vi alltid gör som tar sådan tid?! Får vara mer uppmärksam nästa gång det är dags för utgång! Hela onsdagen spenderades hemma hos Jennie, degandes i solen, inte precis ansträngande. Dock var jag bakis och död som ett överkört djur. Idag är det torsdag och jag har arbetat 8h! Och nu är jag helt jävla slut! Det är nästan stört, förstår inte hur jag någonsin ska klara av heltid! Jag arbetar nästan halvtid nu, och jag är ändå helt slut!

Usch usch, skärpning är vad som gäller. Får se till att minska på antalet utekvällar och sena nätter, och börja med lite mer nyttiga saker som inte alkoholhaltiga drycker, yoga, meditation. Mindre kött och mer grönsaker och buljong! Bort med allt socker och in med böner och linser! Hahahha vem försöker jag driva med?! Det där kommer aldrig gå vägen helt, men kanske halvvägs?!

puss puss// en död caro<3
0 kommentarer