tidigt uppe!

Har varit uppe sedan sju, var tvungen att springa iväg på ett litet morgonmöte. Vet inte riktigt när jag ska få tid med min sovmorgon, men den lär väll inträffa någon gång i oktober kanske?! Så mycket sommarlov har jag. Nu är det en veckas jobb som väntar, 10-18 med mina små sötgrisar! Ser fram emot att leka med dom, helt ärligt så är dom bästa barnen i världen, finns inga sötare småknoddar! :)

Idag är det tandläkarn som gäller, har nyss fått reda på att det är gratis fram till man fyller 20, känns lagom nödvändigt då jag panik-bokat tre tider inom loppet av 6mån. Men men, lika bra att få det gjort! Även om jag är livrädd för tandläkarn, ska det bli skönt när det är över. Jag vet inte ens vart skräcken kommer ifrån, den har liksom smugit sig på! :O Sen blir det ju inte bättre av att min tandläkare verkar njuta av att hela tiden flytta fram min tid! :O

Eftersom min äckliga rhodoshosta vägrar ge med sig, det är inte bara jag, utan jennie, sanna o natti har också drabbats av någon form av hosta, smärta, förkylning! Iofs är det inte så konstigt då vi växlade sängplatser varje natt, att alla har blivit sjuka. Men det är ju inte ens samma sak som vi har, och det vägrar gå över! Ett litet plus i misären är att den så kallade rhodoshostan är något som alla barmänniskor hade! Och dom hade varit där sedan maj, vi kommer ner en vecka och har fått samma skit! Det kallar jag resultat av hårt festande!! Lev Hårt - Dö Ung!!

Dagens låt som får mig på bättre humör, suddar bort alla hemska känslosamma saker och ger mig ett leende på läpparna: Green Day - Don´t wanna fall in love. I särklass en av deras absolut bästa låtar genom tiderna!

Nu ska jag gå och dränka mina sorger i en förstor kopp med te! sen är det teoriplugg som gäller. Btw, glöm inte att kolla nya albumet på facebook, med bästa av bästa från Rhodos 08!

puss puss//en pigg men möschlig caro<3
0 kommentarer