tillbaka till paradiset?! <3

Skulle haft HT-träff idag, men tydligen var Madde på Kreta o Emly i Magaluf! Så det skulle bara bli vi tre, men eftersom Ernst bor uten i Hökis, skulle det ta lite tid för henne att komma in till mig o Malin... Så vi gick runt lite o fixade lite ärenden. Sen hade ernst tydligen somnat om, så det blev bara vi två! Från fem till två, men det var sjukt mysigt att träffa dig sötnos<3 har verkligen saknat dig stumpan :) och vi har redan börjat smida en massa planer som kommer hända framöver! och jag kan bara meddela ht + mina tjejer, skaffa blogg! det är banne mig det enda sättet för mig att hålla koll på om ni reser utomlands el någon annan stans! :O eftersom vissa verkar ha lite mobilskräck så har jag nästintill lagt ner smsen. så skaffa en blogg o skriv när ni försvinner någonstans ;)
   Jag vet att jag nämnt att jag alltid har för mycket att göra, men det känns som det är exakt vad jag behöver just nu. Så länge jag hela tiden har saker för mig, schemat fullbokat till max, hinner jag aldrig stanna upp och tänka eller fundera! Exakt vad jag behöver nu! Så nu är det fullspäckat schema som gäller en tid framöver, tror det blir bäst så för alla parter :)
Jag har äntligen fått tillbaka min älskade mobil! Den har varit på lagning i över två månader! :O så jag o malin gick dit idag, den hade blivit klar på 6 dar, men ingen jävel hade liksom kommit på att ringa och säga det till mig! :O det är så man blir förvånad över andra människors dumhet ibland! men men, nu är min lilla bebis tillbaka, med nytt mjukvarusystem el nått sånt, ingick iofs inte i garantin, men det var utbytt och jag betala inte en krona! :D

Jag hade fått för mig igår att jag inte var ett dugg shoppingsugen, men det försvann snabbt när vi gick omkring idag :) jag är inte sugen på kläder, el skor! Utan snarare småsaker som smycken, smink, underkläder och inredningsaker! får se vad det blir för fynd senare :) idag blev det iaf en svart, rund ask/sminkväska/låda från Make Up Store! Så snygg att jag nästan går sönder, och för bara 100! det vore nästan olagligt att inte köpa den! :D Malin köpte en svart paljettnecessär / partyväska, sjukt snygg.. har en likadan själv ;)
   Sen blev det tre smycken från Pilgrim, helt stört billigt, 120kr bara, för alla tre :) ett armband och två halsband! rena kapen! :D

Iaf, en av planerna som jag o malin kom fram till, är att vi ska ha ett litet partaj! eller en stor temafest som kommer inträffa om några veckor, är du utvald på min o malins exclusiva gästlista kommer du ha fått ett mejl inom några dagar ;) Förutom det så ska vi även ge oss iväg på en liten resa, jag tror dom flesta vet vart jag vill bege mig om jag får bestämma resmålet. Jag har taggat till malin, berättat en massa roliga historier om min tripp till paradiset, samt visat lite bilder ;) så paradiset kanske inte är helt utom räckhåll?! Då skulle det innefalla någon gång i augusti. Och ja, malin, jag har redan kollat upp flyg och hotell! :D billigare än vad jag hade trott! :D


min sötaste storch<3 :)

puss puss//en glad och tankspridd caro<3
3 kommentarer
malin

I love you babe!!!!

btw, fin bild ;D

hahah

puss min gurka<3

caro

Haha men visst är bilden underbar<3 sötaste någonsin! :D btw, kirrar inbjudningarna imorrn! men jag har redan massa ideer! ;)

love you!

em

SAKNAR ER !!