tjejkväll ikväll!

Då min mor inte längre är kvar i landet tänkte jag ta tillfälle i akt och ordna en liten tjejmiddag! Först var tanken att det skulle bli en ht-middag, men då emly är sjuk, ernst skulle bort på en kompis kalas så blev det lite andra människor också. Just nu är det jag, madde o mickis som är här, ska snart springa iväg o handla mat samt invänta malin som kommer från bio. Sen efter det kommer det förhoppningsvis komma lite mer människor! Men dock endast tjejer ;) så vi får se vad som händer framåt småtimmarna. Vad jag har fått erfara är det lätt hänt att det går lite vilt till när mina små sötnosar får en aningens för mycket dricka i sig... hahah! ;)

Uppdaterar mer om läget senare och berättar allt som händer. Saknar ellen, jennie o emly så satans mycket! önskar ni kunde vara med ikväll<3 men ni får läsa allt här istället! ;) Det enda jag kan förutspå om kvällen är att drinkarna kommer att flöda o jag ska leva livet! :)

puss puss//en partyglad caro<3
2 kommentarer
em

aaae saknar dig oxo min sockertopp <3 men jag är frisk snart och då kommer jag oxå kunna vara med på roligheterna:) <3 hälsa de andra! PUSSEN

caro

woho! du måste bli superfrisk snart så att vi kan ses! Saknar dig galet min lilla mumsmums! <3